میزان هزینه لیفت سینه یا جراحی ماستوپکسی چقدر است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

زیرا این نوع جراحی های زیبایی، هزینه بالایی را برای بیمار در بر دارند. با وجود این که خانم ها بعد از جراحی به تناسب اندام ایده آل خود می رسند، اما باید هزینه بالایی برای برای رسیدن به این تناسب اندام تقبل کنند. به طور کلی پزشکان متخصص و با تجربه برای جراحی ماستوپکسی هزینه بیشتری نیز دریافت می کنند. اما می توانید با پرداخت هزینه لیفت سینه بالا، از نتیجه این جراحی نیز اطمینان حاصل نمایید. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، با هزینه مناسبی بیماران خود را جراحی می نماید. بسیاری از بیماران ایشان بیان نموده اند که میزان هزینه ماستوپکسی که ایشان دریافت می نمایند، مناسب بوده و نتیجه مطلوبی را برای آنها در پی داشته است. 

کوچک کردن سینه با لیفت سینه چه تفاوتی دارد؟

افراد زیادی هستند که تصور می کنند کوچک کردن سینه ها با لیفت سینه ها در اصل یک عمل می باشد. اما باید بگوییم این دو روش جراحی با یکدیگر متفاوت هستند. در روش جراحی لیفت سینه پوست اضافی سینه که منجر به افتادگی و شل شدگی ان گردید است، برداشته می شود. به همین دلیل شکل ظاهری سینه ها کاملا تغییر می کند، و سینه ها فرمی جوان تر و ظریف تر به دست می آورند. همین مسئله منجر شده است تا هزینه لیفت سینه نسبت به روش های دیگر جراحی زیبایی بالاتر باشد.

در حالی که در روش جراحی کوچک کردن سینه، بخشی از بافت سینه برداشته می شود. به گونه ای که بافت پستان به طور کلی تغییر شکل داده و حتی نوک سینه نیز بریده و کوچک می شود. این دو روش درمانی با یکدیگر متفاوت های بسیاری دارند. اما باید بیان نماییم که شاید هزینه لیفت سینه و هزینه کوچک کردن سینه ها چندان تفاوت زیادی با یکدیگر نداشته باشند. 

زیرا این دو روش جراحی زیبایی، هر دو حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشند. از این رو لازم است زیر نظر پزشک متخصص انجام شوند. دستمزد پزشکان متخصص و با تجربه نیز، نسبت به پزشکان دیگر بالاتر خواهد بود. اما بعد از جراحی لیفت سینه و کوچک کردن سینه بیماران از مشکلات بسیاری خلاص می شوند. در صورتی که شخص بعد از جراحی مراقبت های لازم را در نظر گیرد، می تواند از نتیجه بهتری نیز برخوردار شود.

هزینه لیفت سینه یا ماستوپکسی چقدر است؟

برای آنکه بتوانید پیش از آغاز جراحی های زیبایی، میزان هزینه آن را تعیین کنید، باید برخی از شرایط را بررسی نمایید. این که در کدام کلینیک اقدام به جراحی خواهید نمود، می تواند میزان هزینه لیفت سینه را تغییر دهد. علاوه بر آن تجهیزاتی که برای انجام این جراحی لازم است نیز، هزینه جراحی را افزایش یا کاهش می دهد. 

بسیاری از بیماران بسته به موقعیت جغرافیایی که در آنجا قرار دارند نیز، باید هزینه خاصی برای جراحی بپردازند. معمولا بهترین پزشکان در بهترین کلینیک ها فعالیت می کنند. پس اگر قصد دارید ماستوپکسی موفقیت آمیزی داشته باشید، باید به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید. که این مسئله نیز می تواند هزینه لیفت سینه بالایی را برای شما در برداشته باشد.

در کنار تمامی این موارد، باید به داروهایی که لازم است بیمار پس از جراحی مورد استفاده قرار دهد نیز، اشاره کنیم. زیرا در برخی مواقع پزشک متخصص مجبور می شود داروی خاصی را برای بیمار خود تجویز نماید. که این مسئله خود باعث می شود تا بیمار هزینه بیشتری برای جراحی لیفت سینه بپردازد. در کل هزینه لیفت سینه به عوامل مختلفی وابسته است، که به انها اشاره نمودیم. 

پزشکان متخصص بسته به روش جراحی نیز ممکن است هزینه بیشتر یا کمتری برای ماستوپکسی دریافت کنند. پس بهتر است پیش از انجام این روش جراحی، با پزشک فوق تخصص و جراح زیبایی در این خصوص مشورت نمایید. پس از بررسی تمام جوانب و میزان هزینه این جراحی، اقدام به ماستوپکسی نمایید.





:: برچسب‌ها: ماستوپکسی , لیفت سینه , جراحی زیبایی , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
زهره در تاریخ : 1399/11/10/5 - - گفته است :
این جراحی ها که با بیمه انجام نمیشن درسته؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: